top of page

משממה לפול בוקינג - המדריך לגרושה



זה מתחיל מתחושה של שממה מדברית, שום דבר לא קורה וגם שום דבר לא הולך לקרות..ואת מזמזמת לעצמך.. כלום לא קורה פה. את חושבת בראש.. למה זה לא פשוט כמו בוולט, למה אין גברים בטייק אווי..ועם כל המחשבות האלו את לא נכנעת.. את טינדר לא תתקיני.

אחר כך את מנסה לחשוב חיובי והמחשבה הזאת גורמת לך לצעוד קדימה כשאת רגע בינך לבין עצמך ואין אף אחד עכשיו ששופט אותך, מלבד עצמך ( שאת כידוע בג״ץ), לעבר לחצן ה״התקן אפליקציה״...

ומדחייה מוחלטת, את מתחילה לדפדף וקולטת שיש מלא חמודים על המדף.. שהשוק חם.. וכל המיתוסים על אפליקציות היכרויות שדחפת לעצמך לראש מתמוטטות בין רגע ואת הופכת להיות מכורה.


את מדפדפת בכל מקום, בשירותים, בתור בסופר, בזום, בפקק, את כל הזמן מסוקרנת לראות מי יעבור את הסלקציה הקפדנית שלך. את יוצאת עם חמוד אחד, שניים, שלושה... ואת מתחילה להיות בלחץ מה קורה עם חמוד 1 שלא מסמס, בזמן שאת בכלל בדייט עם חמוד מס 2.


את אומנם מבלה זמן מעולה עם חמוד 2 אבל עדיין, הערב לא עובר לך חלק.. רצית להיות עם חמוד 1, את בכל זאת מעבירה את הערב ולמרות שחמוד 2 ממש זורם וגם מסמס למחרת... את לא מפסיקה להיות מוטרדת מזה שחמוד 1 נעלם. את מתחילה שיחה עם חמוד 3, יוצאת איתו לדייט מדליק ופתאום חמוד 1 נזכר לסמס אחרי שהספדת אותו והחלטת לפנות את המקום שלו.


באפשרותך עכשיו לצאת עליו עם טנק מרכבה... חמושה במיליון שאלות יתומות על למה נעלמת, מה נזכרת בי פתאום ולמה דווקא עכשיו. שאלות שלעולם לא תקבלי עליהן תשובות מגבר.. גם לא גבר מדבר.. לכן במקרה הזה של איתור וחילוץ מידע על מנת להבין מה קרה, ברוב המקרים אפשר לוותר.


מה כן אפשר לעשות במצבים כאלו? או להפטר.. לומר לעצמך המסלול הזה פשוט לא בשבילי או לעסוק בשימור לקוחות, שיניב פרותיו בעתיד.

במידה ובחרת במסלול המניב, במקום לבוא בטענות.. אפשר פשוט לנסות להבין שרוב הדברים המתרחשים בחיי אנשים אינם בכלל קשורים אליך.. את צריכה להבין עם עצמך מה את רוצה? האם מספיק לך אותו פעם ב 3 שבועות או שאת צריכה יותר צפיפות.


את לאט לאט מגלה שיש כל מיני עולמות.. את צריכה לנסות לגלות ולהבין כמה שיותר מהר איזו מערכת התקנה מותקנת בהם. ברגע שתביני תראי שלכל בחור שאת יוצאת איתו יש מנגנון משלו, עם זמן וחוסר ודאות משלו..

יש כאלו שצצים אחת ליומיים, יש אחת לשבועיים ויש כאלה שנשמע מהם אחרי שנתיים...

מהר מאוד את מתחילה לגלות את מערכת ההתקנה שלך, מה את רוצה ומה התנאים שלך בינך לבין עצמך.


מסקנות:

  1. מרגע שנרשמים לאפליקציה דברים מתחילים לקרות

  2. או שלא קורה כלום או שהכל קורה ביחד

  3. תמיד לצאת עם מספר דייטים במקביל אנחנו בשלב של למידה

  4. לשים לב למנגנון שלו לעומת שלך

  5. לא לקפוץ למסקנות הרות גורל

  6. לא להתלונן לשווא בטח שאת בינתיים ממקבלת

  7. לשלוט ברגשות

  8. להחליט שלא להחליט







Recent Posts

See All
bottom of page