top of page

המדריך לגרושה

Updated: Sep 5, 2023

התגרשתי לפני כמעט עשור

אני זוכרת את עצמי בדיוק בתקופה הזו בה החלטתי שזה הסוף,

מחפשת אינסוף תשובות לשאלות של....

אז מה הולך להיות בחיים החדשים.

כל מה שמצאתי בגוגל היו עצות של עורכי דין, שממש לא ענו לי על השאלה איך זה להיות לבד?

איך מתמודדים?, איך יהיו החיים?, אני אהיה רלונטית? , אני אצא לדייטינג? , מה יהיה עם הילדים? למה הגרוש ממשיך לחרבן בשירותים שלי? ובכלל איך אפשר להרגיע את עצמנו בדרכי שלום.


ברוכה הבאה למועדון ומזל טוב.

כל מה שאני יכולה להבטיח לך שאם החלטת להתגרש ולצאת לדרך חדשה, הרימי ראש, חזקי את הסנטר הפנימי שלך ואל תשימי יותר על כל מה שידעת עד היום, או מה שיאמרו לך.

מסתבר שרוב הדברים הם פשוט לא ממש נכונים, אנחנו מזמזמים אותם, אנחנו מורגלים לחשוב ככה, אני מזמינה אותך לצאת לחוויה חדשה בה נרגיש אחרת.


אחרי עשרות ( מקווה שלא מאות ) של דייטים, אני יכולה לומר בפה מלא החיים יפים, מפרגנים, רלוונטים. כל מה שצריך הוא פשוט לעשות ריסט על כל צורת החשיבה ובדיוק כמו הנייד שפתאום נתקע, הגיע הזמן לאתחל את כל המערכת מחדש ולהרגיש שחקנית ראשית בסרט של עצמך, כאשר כל אחד מהאנשים שתפגשי יהיו חלק מהקאסט של ההפקה הגדולה..


זרקי הכל את כל הבגדים שמזכירים, רהיטים מעוררים, את המחשבות של מה צריך להיות ואיך את מחר כבר מחוייבת חברתית להעמיד לעצמך בן זוג. החיים הם חד פעמיים ובחד פעמי הזה מומלץ לנסות כמה שיותר ועם כמה שיותר, תתפלאי לראות שיש המן סוגי אנשים ולבבות שמעולם לא פגשת..


המסע מתחיל בהכרות עצמית מחודשת. מיום ליום תבחיני באשה אחרת. עצמאית יותר, חכמה יותר, חזקה יותר. את הופכת לעוצמתית, לכל יכולה.


זה לא קורה ביום וגם לא בחודשיים. מדובר בתהליך מתמשך ומסע שלם שכל פעם חושף לך על עצמך צלע נוספת שלא ייחסת לה חשיבות.


אז איך הולך להיות במועדון הגרושות?

זה יתחיל ב" אני בחיים לא אתקין טינדר"

ויסתיים בפנטסיה שהגיעו ליומולדת שלך כל המאהבים שפגשת בחודשיים האחרונים, מיום הגירושין.


הולך להיות מעיף!


.



Recent Posts

See All
bottom of page