top of page

מדייט ראשון לחופה - המדריך לגרושה

Updated: Sep 8, 2023

אין שום דרך בעולם לתאר את העוול שאת הולכת לעשות לבחור הראשון שתפלי עליו אחרי הגירושין. גם אם את ביונסה, כשאת כל כך בטוחה שזה זה.. והוא בשלב אחר לגמרי ממך במציאות לא מצליח להבין באיזו שפה את מדברת. לכן המדריך לגרושה בא לתרגם את כל הטעויות מרגע שראית את נסיך הקסם בדייט הראשון שלך ועד למפולת התהומית שתגיע אחר כך. בוודאות.


קודם כל נשאל שאלה בסיסית אחת. מה הסיכוי למצוא את האחד בדייט הראשון שלך?

אבל שאת מקבלת נשיקה מוטרפת בבר חשוך כמו בגיל עשרים כשהוא מסתכל עליך במבט של זכה בפרס הזהב, חוט המחשבה נעלם וכל מה שאת רואה לנגד עינך זה ״איך אני עושה לו הסבת בעלותי״ וכך מתחיל בעצם המסע המפרך לקניין גבר.


זה בכלל התחיל שהלכתי לעיסוי אצל אירית המעסה שלי שבועיים אחרי שהתגרשתי, שהחליטה לשדך אותי עם בחור בשם עדי, שטענה שיש לנו אנרגיות דומות. (הוא גרוש.. את גרושה, למה שזה לא יעבוד?)

זרמתי. נכנסתי לפייסבוק שלו וחוץ מתמונות חבושות קסדה לא הצלחתי לראות עם מי הדייט המיוחל. למרות כל החורים בעלילה ושיחת טלפון שלאחריה הרגשתי שאני צריכה להתקין קוצב לב, יצאתי לדייט המיוחל.

היתה אנרגיה מטריפה, התמזמזנו קשות, עפו מחמאות באוויר והרגשתי כמו מסיבה כשחזרתי הביתה כי אפילו לא שכבנו!

אני זוכרת את אירית מתקשרת אלי בוקר אחרי נרגשת ואומרת לי ״אני בשוק שלא שכתבתם״, התחלתי להרהר ולעשות חישובים, אם לא שכבנו כנראה שזה הולך לכיוון רציני, הרי הוא בחור רציני, הייטקיסט ! (בראש כבר התחלתי לדמיין את שמלת הכלה החדשה שלי, כי אחרי החתונה הראשונה הבנתי שטעיתי בבחירת השמלה והנה, זה הזמן לתקן את הטעות)


בפגישה השנייה כבר שכבנו ולמרות שהנתונים הפיסיים לא בהכרח עשו לי את זה, הבנתי שאני חייבת ללמוד להתפשר, הרי יש אינטראקציה יש, אז פחות נתונים.. לא שווה להחליק את זה?


בדייט הרביעי כבר יצאנו לבילוי משותף עם הילדים בפארק, מה שמעולם לא עשיתי עם בעלי לשעבר, אף פעם לא הלכנו למקומות שהם אטרקציות ופתאום לעדי לא היו את כל החסמים האלו. התאהבתי יותר. השכנה שלי אמרה לי משפט שלא אשכח בחיים, איזה מזל יש לך, להתגרש וישר למצוא את האחד ואני הנהנתי, מדושנת, מתמוגגת על הנס שבורא עולם שלח לי. מי היה מאמין!


ואז כשהרגשתי שאנחנו ממש ממש בזוגיות (תוך פחות משבועיים) באתי עם רשימת טענות.. ביניהם למה אתה מספר לי סיפורים רעים על אשתך לשעבר.


מיותר לציין שבדיוק שם החתונה שכבר ראיתי לנגד עיני התפוגגה וירדה לטימיון. הוא לא יכל להכיל ביקורת, למען האמת הוא אמר לי את זה כבר דייט השני, שהוא לא סובל שבאים איליו בטענות , הפנמתי והגעתי עם רשימה שלמה, כמו קרב התאבדות ידוע מראש ושם באותו הרגע זה נגמר.


דרשתי תשובות, בכל זאת ״בזבזתי״ שבועיים מהחיים ועשינו מפגש עם הילדים, אז קבלתי הודעת טקסט ארוכה, מצוטטת מתוך עליסה בארץ הפלאות

text, alce in wonderland, המדריך לגרושה

התחלתי לחשוב, רגע..זה טקסט פרידה? . תן לי להסביר.

משם כבר לא היה יותר עם מי לדבר, למעשה מעולם לא דיברנו יותר, הוא מבחינתו הרגיש שנפל על מטורפת. אני מטורפת?


נטרפתי עוד יותר.. אבל הכאפה הזו שהגיעה תרמה לחינוך שלי והפנמת הדברים להמשך הדרך.


לפני חצי שנה חברה שלי התגרשה.. גם היא מצאה את בחור החלומות שלה תוך דקה וחצי.. הוא שר לה את השיר ״הכי יפה בעולם״ ומאותו הרגע היא לא הצליחה להשתחרר מהמחווה. על אף שהוא היה מאוד בעניין בשבוע וחצי הראשונים.. הוא נסוג אחר כך.. כבר לא סימס כל 4 דקות... והיא שהיתה בטוחה שמצאה אהבה וחתן שאומנם כבר לא מסמס אבל שר לה את הכי יפה בעולם, נכנסה למשבר של כמה שעות.. עד שהגיע באופן מפתיע התכשיט הבא.


מסקנות:

  1. הגבר הראשון שתפגשי לאחר הגירושין הוא הבחור שיברח הכי מהר, הוא קולט את הלחץ, חוסר החיווט ושאריות של טענות שנותרו מחיי הנישואין

  2. אם יש לך תלונות, תרשמי למגירת התלונות

  3. אל תרוצי לקנות שמלת חתונה

  4. תתחילי לפזר את הביצים שלך בכל מיני סלים וצאי למלא דייטים

  5. את לא מטורפת, לא משנה באיזו דרך תבחרי

תזכרי שזה לא קשור בכלל אליך, אלא רק להתפתחות האישית שתגיע רק אם עברת את המסע הכושל, המאכזב והמפרך.



acsserories

Recent Posts

See All
bottom of page